Kategorie

CONTENT Elementarna cząstka marketingu Powiększ do pełnego rozmiaru

CONTENT Elementarna cząstka marketingu

  • Autor : Rebecca Lieb , Jaimy Szymanski
  • ilość stron : 288
  • rok : 2018
  • oprawa : twarda
  • ISBN : 978-83-240-5452-7
  • Wydawca : Znak Horyzont
  • realizacja : 3-5 dni

Więcej szczegółów

2 dostępnych

Ostatnie egzemplarze!

37,42 zł

Obniżka!

-25%

49,90 zł

Content, we wszystkich swoich formach, stanowi najistotniejszy element każdej kampanii marketingowej. Znalezienie idealnej równowagi pomiędzy content marketingiem a strategią contentową jest niezwykle trudne, ale niezbędne do osiągnięcia sukcesu. Dzięki tej książce dowiesz się nie tylko, jak wyprodukować treści na strony WWW, blogi, do social mediów, ale także w jaki sposób skutecznie wykorzystać je do budowania społeczności wokół marki. To kompletny podręcznik, który powstał po wieloletnich badaniach nad dynamicznie zmieniającym się rynkiem, a także dzięki wielogodzinnym wywiadom z menedżerami światowych wiodących marek.

Podręcznik napisany przez specjalistów z branży zawiera najnowsze trendy z dziedziny marketingu contentowego, a także użyteczne przykłady kampanii oraz fascynujące studium przypadków z nieustannie rozwijającej się branży reklamowej.

`Content. Elementarna cząstka marketingu` to lektura obowiązkowa dla managerów i dyrektorów marketingu, blogerów i dziennikarzy.

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 18.00 soboty w godzinach 10.00 - 13.00

Telefon:42/611-10-80, 515-191-171

Napisz do nas