Kategorie

Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów Powiększ do pełnego rozmiaru

Kreatywność językowa w reklamie Podręcznik nie tylko dla specjalistów

  • Autor : Katarzyna Burska , Bartłomiej Cieśla , Katarzyna Jachimowska , Barbara Kudra
  • ilość stron : 186
  • rok : 2016
  • oprawa : miękka
  • ISBN : 978-83-8088-243-0
  • Wydawca : Uniwersytet Łódzki
  • czas dostawy ; 2-4 dni

Więcej szczegółów

Stan: Ten produkt nie występuje już w magazynie


Powiadom mnie kiedy będzie dostępny

31,08 zł

Obniżka!

-16%

37,00 zł

Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy ćwiczeń służące kształtowaniu umiejętności twórczego stosowania języka w reklamie.
Podręcznik zawierający bogaty materiał ilustracyjny oraz niebanalne, rozwijające ćwiczenia z pewnością będzie przydatny w pracy ze studentami kierunków humanistycznych (językoznawstwa, dziennikarstwa, komunikacji społecznej, kulturoznawstwa) oraz marketingu i zarządzania. Zainteresuje też praktyków związanych ze światem reklamy: copywriterów, pracowników firm reklamowych i wszystkich zajmujących się kreatywnym tworzeniem reklam oraz przemysłem z tym związanym.