Kategorie

Nauki o mediach i komunikacji społecznej Powiększ do pełnego rozmiaru

Nauki o mediach i komunikacji społecznej

  • Autor : Andrzej Adamski , Sławomir Gawroński , Marcin Szewczyk (red.)
  • ilość stron : 620
  • rok : 2017
  • oprawa : miękka
  • ISBN : 978-83-7545-786-5
  • Wydawca : ASPRA
  • czas dostawy : 2-5 dni

Więcej szczegółów

2 dostępnych

Ostatnie egzemplarze!

56,00 zł

Obniżka!

-20%

70,00 zł

Nauki o mediach i komunikacji społecznej  Krystalizacja dyscypliny w Polsce. Tradycje, nurty, problemy, rezultaty

Zestaw autorów monografii jest wyrazem ciągłości pokoleń polskich medioznawców, przy jednoczesnym dostrzeżeniu zróżnicowania, mnogości aspektów oraz multidyscyplinarności badań nad mediami w Polsce. Dla młodych badaczy przekrój wiekowy autorów jest przypomnieniem, że mogą szczycić się swoimi osiągnięciami, gdyż stoją na ramionach olbrzymów. Jednym z nich jest bez wątpienia profesor Tomasz Goban-Klas, któremu w imieniu polskiego środowiska badaczy mediów tę monografię dedykujemy.  .........  ze Wstępu

Publikacja naświetla problemy polityczne, ekonomiczne i etyczne, powstające ze zróżnicowanego traktowania mediów jako narzędzi nie tyle komunikacji społecznej, ile wręcz propagandy. (...) Sama idea książki wykazuje, że polska ,,orkiestra” prasoznawstwa i medioznawstwa – niegdyś kameralna – stała się dużą orkiestrą symfoniczną, wykonującą wszystkie gamy komunikacji. Ku temu w dużej mierze przyczynił się profesor Tomasz Goban-Klas.    ............   Prof. dr Andrius Vaišnys, Ph.D. Dziekan Wydziału Komunikacji Uniwersytetu Wileńskiego

Kontakt

Zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 - 18.00 soboty w godzinach 10.00 - 13.00

Telefon:42/611-10-80, 515-191-171

Napisz do nas